IW STi Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
Joined
·
206 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
so i got this for a trade for some parts, and i dont use it now. so i gotta sell it. its in decent condition, just kinda has discoloring from the sun.

thanks PoPdog.STi for the help

ASKING: $200 OBO

 

·
Registered
Joined
·
1,601 Posts
great condition? LOL. that thing looks beat. It looks like there's 2 dings in the bottom, as well as a ton of discoloration from either water leaking in through a crack on the rail. The top looks like it's discolored from sitting in the sun for too long because of the outline of an old pad. you'll be lucky to get $150 for it. only reason I'm even giving it $150 is because the FCS fins on it look decently nice from the photo. I bought a 6'2'' fish shaped al merrick from a SHOP that had been surfed twice, had no dings, no discoloration, and had a leash for $350

I don't mean to bomb your ad, but this is a joke.

Ouch dude.
 

·
Registered
Joined
·
206 Posts
Discussion Starter #4
great condition? LOL. that thing looks beat. It looks like there's 2 dings in the bottom, as well as a ton of discoloration from either water leaking in through a crack on the rail. The top looks like it's discolored from sitting in the sun for too long because of the outline of an old pad. you'll be lucky to get $150 for it. only reason I'm even giving it $150 is because the FCS fins on it look decently nice from the photo. I bought a 6'2'' fish shaped al merrick from a SHOP that had been surfed twice, had no dings, no discoloration, and had a leash for $350

I don't mean to bomb your ad, but this is a joke.
ya i honestly dont know anything about them i dont sure i snowboard :lol: this is just what the guy said it goes for illl change it just for you :D
 

·
Registered
Joined
·
482 Posts
np mann, if it was all white and new looking, then 400 would be a good deal on an al merrick, but it's pretty beat looking. it will surf exactly the same, but no one would pay 400 for it : / I almost like to surf beat up boards because I don't feel bad when I ding em up or if someone runs into me and puts a hole in it : / Brand new, Channel Islands boards sell for loot.

psst, if ur lookin for any Flow snowboards I got some for cheeeep : )

GL with the sale, I don't know why anyone would ever want to get rid of a surfboard though.. most relaxing activity ever.. no one can bother you because your all the way out in the fkin ocean lol :p
 

·
Registered
Joined
·
206 Posts
Discussion Starter #6
np mann, if it was all white and new looking, then 400 would be a good deal on an al merrick, but it's pretty beat looking. it will surf exactly the same, but no one would pay 400 for it : / I almost like to surf beat up boards because I don't feel bad when I ding em up or if someone runs into me and puts a hole in it : / Brand new, Channel Islands boards sell for loot.

psst, if ur lookin for any Flow snowboards I got some for cheeeep : )

GL with the sale, I don't know why anyone would ever want to get rid of a surfboard though.. most relaxing activity ever.. no one can bother you because your all the way out in the fkin ocean lol :p
haha thats true about being alone, thats why i love the mountain, to me its the only place to say **** the world im gonna have some me time :lol:

but thanks for the info if i would have known its in bad shape by the color i wouldnt have asked for that much lol. it doesnt have dings on it or anything its just discolored.

who knows i may just keep it and see what your talkin about and compare it to snowboarding lol.

thanks again:tup:
 

·
Registered
Joined
·
482 Posts
yeahh discoloration can happen from either water seeping in or leaving it out in the sun a bunch : / gotta keep em covered with a towel or something while theyre sitting on the beach. There's someone out there who could use a surfboard I bet
 

·
Registered
Joined
·
206 Posts
Discussion Starter #8
yeahh discoloration can happen from either water seeping in or leaving it out in the sun a bunch : / gotta keep em covered with a towel or something while theyre sitting on the beach. There's someone out there who could use a surfboard I bet
ya we'll see i guess
 
1 - 8 of 8 Posts
Status
Not open for further replies.
Top